Najczęściej wszystkie rollupy, które możemy spotkać są o wymiarach 80×200 cm, gdyż jest to najbardziej pożądany wymiar i standardowy. Znajdując jedną z wielu firm, które zajmą się produkcją tego rodzaju materiałów marketingowych wystarczy podać informację, że jesteście zainteresowani standardowym rozmiarem roll upów, a na pewno firma będzie wiedziała, o czym dokładnie myślicie.
Jak wykorzystać dobrze roll up
Roll up – Poznań to system wystawienniczy – zresztą jeden z wielu. Efektowna reklama umieszczona na takim formacie jest przede wszystkim mobilna, co oznacza, że po rozłożeniu rollupu możemy śmiało go przestawić. Całkowita waga małego systemu wystawienniczego to kilka kilogramów, więc na pewno nie będzie żadnego problemu z jego przemieszczeniem dokładnie tam, gdzie będzie to potrzebne. Roll up – Poznań rozwijany od dołu to najbardziej popularny model funkcjonujący w branży reklamowej. To właśnie w agencjach reklamowych i zakładach produkcyjnych zleca się produkcję takich materiałów, bardzo często też razem ze stworzeniem grafiki, która jest koniecznością w przypadku zainwestowania w taki system. Roll up w Poznaniu można zlecić w wielu miejscach i podjąć współpracę z firmami, które posiadają wiedzę i doświadczenie współpracując z różnymi podmiotami. Zamawiając wiele roll up – Poznań można oczekiwać także o wiele lepszej ceny, jak to zwykle bywa w przypadku zakupów hurtowych. Często firmy planując budżet roczny już umieszczają w nim pozycję na liczne materiały wystawiennicze oraz systemy reklamowe, które sprawdzą się bardzo dobrze podczas każdego wydarzenia.
Doskonale można podkreślić dzięki nim, kto jest organizatorem wydarzenia, czy także to, czym firma się zajmuje. Oprócz roll upów często można zdecydować się na stojaki reklamowe oraz ścianki stanowiące dobre uzupełnienie.